Рубрика: Суспільство

30 листопада

Диспетчери Служби порятунку Закарпаття вчилися навичкам впевненого спілкування

foto

На працівниках служби цивільного захисту лежить велика відповідальність - кожен з них є обличчям рятувальної служби

Отож, спілкування в агресивній манері із громадянами та колегами по службі є недопустимими з боку працівників ДСНС, а вміння триматися з гідністю, відкрито висловлювати свою думку без ворожості та самозахисту є важливим навиком кожного рятувальника. 

Для удосконалення навичок неагресивної впевненості, коли за зовнішньою м'якістю і дипломатичністю ховається величезна внутрішня сила, а також  як діяти чітко, організовано та наполегливо психолог Управління Любов Чорна розповіла  диспетчерам пожежно-рятувальних частин краю. 

Учасники заходу визначали власний рівень впевненості в собі, аналізували помилки, які вони допускають при спілкуванні на роботі та у побуті. Колеги практикували основні прийоми спілкування, закріплювали вміння відстоювати себе, проявляти власну внутрішню силу, при цьому поважаючи свої права та права інших.

Изображение 019 копия.jpg   Изображение 024 копия.jpg

 

У ДСНС України у Закарпатській області


30 листопада 2018, 12:01
Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України



Схожі новини


Кілька КПП на Закарпатті тимчасово закрили

МОЗ оцінило темпи поширення коронавірусу

КПП «Вилок» припинить роботу

Угорщина змінила правила транзиту для українців, які повертаються додому

В Ужгороді тимчасово перекрили проїзд по вулиці Лучкая

їїїїїїїї...

Прокоментуй новину