Рубрика: Суспільство

21 жовтня

Сьогодні в Ужгороді вийшли на перший маршрут автобуси комунального підприємства (фото)

foto

Нагадаємо, з початку 1990-их років в Ужгороді відсутній державний або комунальний транспорт. Усі перевезення пасажирів здійснювали приватні перевізники

"Вітаю всіх нас із початком роботи комунального транспорту в Ужгороді. Ми довго до цього йшли, це було непросто, однак незважаючи на невіру скептиків, у нас все вийшло: сьогодні перші три з десяти придбаних нами нових великих автобусів "Електрон" для КП "Ужгородський муніципальний транспорт" вийшли на маршрут №20. Зразу відповідаю на запитання, чому саме цей маршрут? Бо перевізник, який його обслуговував, у червні достроково розірвав угоду, тому ми провели новий конкурс на перевезення, його виграло КП. Незабаром ще сім "Електронів" виїдуть на новий маршрут - №18", - написав на своїй сторінці у Фейсбуці міський голова Богдан Андріїв.

Нагадаємо, з початку 1990-их років в Ужгороді відсутній державний або комунальний транспорт. Усі перевезення пасажирів здійснювали приватні перевізники. Багато хто ще пам'ятає ті часи, коли з вулиць міста зникли автобуси великої пасажиромісткості і їм на зміну прийшли маршрутки, що могли перевозити всього від 12 до 15 пасажирів. Свого часу їх їздило більше 350 одиниць, цими маршрутками були забиті всі кінцеві зупинки: площа Корятовича, БАМ, Новий район, площа Шандора Петефі. Про рівень комфорту взагалі не йшлося.

Протягом останніх років, особливо за результатами конкурсу, який відбувся у 2016 році, з міських маршрутів поступово витісняються маломісні маршрутки та замінюються автобусами більшої пасажиромісткості, тому зараз для перевезень пасажирів в Ужгороді використовується менше 150 автобусів. Разом з тим, незважаючи на певний прогрес у розвитку міського транспорту у порівнянні з попередніми роками, якість пасажирських перевезень все одно бажає бути кращою. Тому міська влада вирішила поставити собі за пріоритет розвиток комунального транспорту і придбання комфортабельних автобусів великої пасажиромісткості. Що, врешті, й було зроблено. У грудні 2016 року створено КП "Ужгородський муніципальний транспорт", наступним кроком стало виділення коштів для придбання нових автобусів.

"Необхідно зазначити, що створення комунального підприємства розпочато з «нуля». Незважаючи на те, що у підприємства відсутні власна територія, матеріально-технічна база, адмінприміщення, вдалося сформувати основу колективу, зокрема інженерно-технічний персонал, водіїв, і розпочати роботу на першому маршруті. Отже, сьогодні сучасним громадським транспортом виконані перші рейси і закладений новий напрямок у розвитку нашого міста. Це тільки початок. Переконаний, що з часом нових автобусів у комунальному підприємстві стане ще більше, для цього докладатимемо максимум зусиль", - наголосив міський голова Ужгорода Богдан Андріїв.

Додатково повідомляємо, що автобуси по маршруту №20 «пл. Корятовича – Речовий ринок» відправляються із автобусної зупинки, яка розміщена на площі Корятовича попереду хімфаку УжНУ.

Ужгородська міська рада. Офіційна сторінка


21 жовтня 2018, 12:52
Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України



Схожі новини


Що робили німці в Перечині у XVIII столітті

Президент Словаччини скоротить свої авіаперельоти заради екології

На кордоні зі Словаччиною та Угорщиною черги автомобілів

6 ДТП трапилось на Закарпатті

В аеропорт Ужгорода можуть відкрити чартери

їїїїїїїї...

Маршрутник
21 жовтня 2018, 16:52

Андрііви купили АТП розтягнули ікаруси та створили маршрутні таксі. Зараз через п'ятнадцять років за бюджет купили декілька автобусів вихваляються цим. Але в цьому е якійсь підступ . Потім вилізе. Білети вартість 3 грн.

Саша
21 жовтня 2018, 17:36

Скоро виявиться, що КП Ужгородський муніципальний транспорт збиткове і для нього треба з бюджету виділити пару десятків мільйонів, які успішно роздерибанять керівники КП під наглядом мера та його родини. Цікаво, як довго вони протиримаються, щоб таке рішення через сесію не «прогнати»? 2,3 місяці...?

Тромб
21 жовтня 2018, 23:06

Читателю! Навіщо Андрііви знищили АТП на Капушанський де базувалися ікаруси для обслуговування населення Ужгорода . Щоб ввести свої приватні маршрутки . Перераховувати з бюджету дотації десятки міліонів грн. Зараз нова фаза ?

Прокоментуй новину