16 червня

На Землі виявили посланців Всесвіту, давніших за Сонячну систему

На Землі виявили унікальні частки міжзоряного пилу. Міжнародна команда вчених, які знайшли речовину, заявила, що вона зібрана з верхньої атмосфери Землі.

Про це повідомляє Science Alert.

Як стверджують вчені, ці космічні частинки пережили щонайменше 4,6 мільярда років і є старішими, ніж Сонячна система. Як показали нові дослідження, ці частки здійснили подорож на неймовірні відстані.

Ці дрібні частинки міжзоряного пилу, стверджують вчені, можуть розповісти про те, як формуються планети та зірки. Їхній аналіз показав, що пил містить структури GEMS – це вкраплення металів і сульфідів, в якому майже повністю відсутній вуглець.

"Наші спостереження показують, що ці екзотичні зерна є досонячним міжзоряним пилом, який утворює будівельні блоки планет і зірок. У нас на кінчиках пальців виявилися початкові матеріали формування планет. Це захоплює і дає змогу глибше зрозуміти процеси змін в космосі", – пояснив провідний дослідник Хоуп Ішиі з Гавайського університету в Маноа.

На Землі виявили речовину, старішу за Сонячну систему

Ці космічні частинки пережили щонайменше 4,6 мільярда років

Вченим вдалось з’ясувати, що зерна GEMS спочатку з'явилися в середовищі, яке було холодним і багатим радіацією. При цьому зв'язок відбувається під дією низьких температур, тому ці частинки міжпланетного пилу збереглися з часів ще до утворення планетних тіл в Сонячній системі.

16 червня 2018, 9:57