18 травня

Виявлено нові свідчення існування Дев'ятої планети

Об'єкт має надзвичайно витягнуту орбіту, малий і великий радіуси якої досягають 35 і 862 астрономічні одиниці

Міжнародна група астрономів за допомогою даних експерименту Dark Energy Survey виявила новий транснептуновий об'єкт 2015 BP519. Спостереження за орбітою об'єкта показали, що вона сильно нахилена до осі Сонячної системи.

На думку дослідників, це могло статися через вплив гіпотетичної планети Х. Висновки вчених були опубліковані на сайті arXiv.org.

За оцінками вчених, об'єкт має надзвичайно витягнуту орбіту, малий і великий радіуси якої досягають 35 і 862 астрономічні одиниці відповідно (астрономічна одиниця дорівнює середньому радіусу орбіти Землі).

Більше того, орбіта 2015 BP519 на 54 градуси нахилена до площини орбіт планет Сонячної системи. Якщо об'єкт не був захоплений під час міжзіркової подорожі тяжінням Сонця, то він, як і переважна більшість інших транснептунових об'єктів, сформувався разом із Сонячною системою, а орбіта його повинна проходити в загальній площині.

Розрахунки показують, що надати їй такий різкий нахил не могла гравітація жодної з восьми "офіційних" планет Сонячної системи - і, можливо, це можна пояснити впливом таємничої Планети Х.

Раніше астрономи знайшли одну з найчорніших планет у Всесвіті, її поверхня поглинає до 99% світла.

18 травня 2018, 15:26

Береги Ужа в смітті та борщівнику (відео)

У Харкові застрелили сімейну пару, 13-річну дочку подружжя поранено (фото)

Тут вміють їх і збирати, і готувати. Де на Закарпатті грибна столиця України?

Прикра помилка змусила родичів відомого політика змінити прізвище