Рубрика: Суспільство

01 квітня

Досвідчені байкери нагадують: вулиці Ужгорода – не місце для перегонів

foto

У середу, 31 березня, в Ужгороді на вул. Гагаріна сталася дорожньо-транспортна пригода, в результаті якої постраждав 28-річний мотоцикліст. Намагаючись обігнати «Газель», хлопець не впорався з керуванням на повороті та зіткнувся з автівкою. Як повідомили сайту KarpatNews.in.ua у приймальному відділенні міської клінічної лікарні, хлопець отримав переломи, травми та забої та знаходився у стані травматичного шоку.

Перші теплі дні року традиційно вважаються початком сезону аварій за участю водіїв двоколісних транспортних засобів. Прес-секретар УДАІ в Закарпатській області Ганна Трофимчук відзначила, що з настанням сприятливих погодних умов кількість подібних ДТП традиційно зростає. «Варто нагадати батькам, які купують своїм дітям скутери та мопеди, що коли вони знаходять гроші на ці транспортні засоби, то нехай не заощаджують і на засобах безпеки, головним чином, на шоломах».

Голова ужгородського осередку міжнародного байкерського клубу "Падонки" Олександр Суханов пояснив, що аварійні ситуації на дорогах провокують не досвідчені байкери, а амбітні, проте безвідповідальні початківці. «Мотоцикліст має прораховувати все на крок вперед. Байкери зі стажем усвідомлюють відповідальність та розуміють всі можливі ризики. Новачки ж, зазвичай, потребують адреналіну та керуються бажанням похизуватися свої мотоциклом. Нерідко така поведінка призводить до трагедій. Часто бачу, як відчайдушні молодики гасають по проспекту Свободи, вони не усвідомлюють, що можуть покалічити себе та інших. Взагалі, вулиці та проспекти – не місце для перегонів, тим паче на спортивних велосипедах. Швидкість в межах міста треба обмежувати до 40 км». Головний байкер Ужгорода висловив занепокоєння поведінкою власників мопедів та моторолерів, назвавши їх основною групою ризику. «Часто скутеристи взагалі ігнорують правила дорожнього руху, навіть примудряються їздити по двоє. Вони не розуміють, що їхнє життя може перервати випадковий камінець на дорозі, чи собака, який раптово вибіжить нізвідки».

Олександр Суханов дав кілька порад молодим мотоциклістам: «Перший рік варто їздити як учень, призвичаюватися до транспортного засобу, вивчати його поведінку на тому чи іншому дорожньому покритті. Звісно ж, основним правилом безпеки є наявність на байкері відповідної амуніції: шолому та наколінників. Ясна річ, ні в якому разі не можна дозволяти собі сідати за кермо в нетверезому стані». Також, Олександр Суханов з прикрістю констатував, що не зважаючи на активну популяризацію байкерського руху в Закарпатті, й досі не всі водії сприймають мотоциклістів, як повноцінних учасників дорожнього руху.


01 квітня 2011, 18:08
Вікторія Рижова, Karpatnews.in.ua



Схожі новини


Що може відвернути Закарпаття від України?

ФОТО-подорож вершинами осінніх Карпат

Надія Савченко звернулась до українців напередодні виборів (ЛИСТ)

Новий очільник Тячівщини переговорив з активістами

Німці облюбували міжгірські гуні, ліжники і танці


Прокоментуй новину




     Код