Рубрика: Суспільство

25 жовтня

Що робити платнику при втраті електронного цифрового підпису

foto

Фахівці Головного управління ДФС у Закарпатській області повідомляє, якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД), в якому отримував послугу електронного цифрового підпису.

Необхідно повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків.

Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», який розміщено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

Нагадаємо, що в Закарпатській області діє один пункт Акредитованого центру сертифікації ключів за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2. Довідки за телефоном: (0312) 61-46-41.

ДФС у Закарпатській області


25 жовтня 2017, 15:52
Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України



Схожі новини


Календар профілактичних щеплень (ІНФОГРАФІКА)

На Закарпатті очікуються морози

У 2017 закарпатські ювенали повернули додому понад дві сотні розшукуваних дітей

В Ужгороді на кір захворіло 15 дітей

На вулицях Ужгорода сьогодні працюють комунальники

їїїїїїїї...

Прокоментуй новину